ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو در قزوین برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، از برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته در قزوین خبر داد.

هادی نیک فطرت  افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع با حضور بیش از ۳۵ مشارکت کننده به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپا می شود.
وی اظهارکرد: از اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارایه آخرین محصولات و تولیدات بخش های مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط با آن، آشنایی افزایش اطلاعات متخصصان و علاقه مندان این صنعت، برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز و حمایت از مصرف کنندگان داخلی اشاره کرد.
این مسوول با بیان اینکه شرکت های متعددی در زمینه ساخت قطعات خودرو در این استان فعالیت می کنند، گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم با تولیدات و توانمندی های کشور در زمینه صنایع خودرو و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و صنعتگران دایر خواهد شد.
نیک فطرت خاطرنشان کرد: ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سوم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین ادامه داد: ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو به مدت چهار روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان پذیرای بازدید متخصصین و علاقه مندان خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.