دیدار مدیرعامل تراکتورسازی ایران با مدیر کارخانجات «داس‌لاجر»

مهندس ابراهیمی، مدیر عامل کارخانه تراکتورسازی ایران، طی دیداری با «هارون آدی گؤزل» مدیر کارخانجات Eymak و داس‌لاجر که از برندهای تولید بلبرینگ در دنیا می‌باشد در مورد زمینه‌های همکاری با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

تراکتورسازی

دیدار مدیرعامل تراکتورسازی ایران با مدیر کارخانجات «داس‌لاجر»

دکتر آدی‌گؤزل در این دیدار با اعلام آمادگی برای تامین قطعات تراکتور از جمله بلبرینگ اظهار کرد: محصولات هولدینگ ایماک با تکیه بر دانش اروپایی و فناوری بروز دنیا قطعاتی را تولید می‌کند که مطابق با استاندارد بروز دنیا است و هم اکنون در کشورهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با دعوت از مدیران تراکتورسازی برای بازدید از کارخانجات ایماک و آشنایی بهتر با این مجموعه اعلام کرد: ایماک این توانایی را دارد تا با همکاری تراکتورسازی زمینه راه‌اندازی خط مونتاژ تراکتور در ترکیه را فراهم سازد تا این محصول پرکاربرد با مسیری کوتاهتر و قیمتی ارزان به دست مصرف کنندگان اروپایی برسد.

مهندس ابراهیمی با اعلام اینکه محصولات تراکتورسازی ایران جایگاه با ثباتی در خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی دارد تمایل خود مبنی بر گسترش فعالیتهای این شرکت را اعلام کرد و گفت: با بررسی کارشناسان تراکتورسازی و مطالعه بیشتر می‌توان به تعاملی پایدار برای آغاز اینگونه فعالیت‌ها رسید.

در ادامه سجاد باقری مدیرعامل بازرگانی سجاد که نماینده انحصاری محصولات داس لاجر در ایران می باشد با افزودن این موضوع که کلیه محصولات داس لاجر تحت گارانتی این شرکت می باشد خاطرنشان کرد که کیفیت بالای محصولات مجموعه ایماک این جرات را به آنها داده است تا بتوانند گامی در جهت رشد و پویایی صنعت ایران عزیزمان برداشته باشند.

مدیرعامل تراکتورسازی ایران گفت: مدیران تراکتورسازی بر استفاده از قطعات با کیفیت در محصولات خود حساسیت ویژه‌ای دارند. رمز موفقیت گروه صنعتی تراکتورسازی «کیفیت بالا و قیمت مناسب» می‌باشد.

Das-lager

دیدار مدیرعامل تراکتورسازی ایران با مدیر کارخانجات «داس‌لاجر»

در پایان این دیدار صمیمانه قرار شد دو طرف مطالعاتی در مورد همکاری بیشتر با یکدیگر داشته باشند. دکتر هارون آدی‌گؤزل با مثبت برشمردن این دیدار افزود: ایماک با تمام توان خود  قطعاتی در اختیار تراکتورسازی قرار دهد تا موجبات خرسندی هر دوطرف را باعث شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.