تویوتا در سال نو میلادی

بلبرینگ داس لاجر

بلبرینگ داس لاجر

به تازگی اطلاعاتی از خودروهای جدید و به روز شده تویوتا که برای استرالیا در نظر گرفته شده اند منتشر شده است.

تویوتا پریوس C اصلاح شده که در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۴ رونمایی شده است ماه مارس سال ۲۰۱۵ وارد نمایندگی های فروش استرالیا خواهد شد.

این خودرو با طراحی تهاجمی تر شامل چراغ های جلوی LED و سپر بازطراحی شده از نظر بدنه جدیدتر به نظر می رسد. داخل این خودرو نیز اصلاح شده و دارای مواد و روکش جدید، سیستم رسانه ای اصلاح شده و تجهیزات استانداردتر است.

نسخه به روز شده سدان تویوتا کمری حدود شش ماه پس از زمانی که انتظار می رفت روانه بازار می شود.

آخرین مدل این سدان متوسط مجموعه ای از تغییرات را به همراه خود خواهد داشت.

گمان نمی رود نیرومحرکه این خودرو تغییر زیادی داشته باشد اما داخل آن اصلاحات قابل توجه تری نسبت به مدل کنونی اش خواهد داشت.

میزان تغییراتی که می توان برای تویوتا Aurion مدل ۲۰۱۵ انتظار داشت تا حدودی مبهم است.

این سدان دارای موتور V6 این برند ژاپنی با بدنه اصلاح شده و داخل به روز شده معرفی خواهد شد. هنوز هیچ تصویری از خودرویی که در انتظار آن هستیم منتشر نشده است.

تویوتا پریوس V اصلاح شده با ظاهر جدید که در نمایشگاه خودروی لس انجلس سال ۲۰۱۴ رونمایی شده بود در حدود ماه ژوئن به بازار استرالیا می رود.

این مدل به روز شده دارای طراحی قسمت جلوی اصلاح شده با چراغ های جلوی LED و سپر جلوی مقاوم تر با چراغ های LED دید در روز ادغام شده در آن است. در قسمت پشت این خودرو تغییرات کم تری از جمله چراغ های عقب نوین دیده می شود.

در حالی که مدتی است در انتظار عرضه نسل جدید تویوتا هایلوکس هستیم اکنون گفته شده است که نسل هشتم این ute پر فروش این برند ژاپنی تا سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد.

هنوز تویوتا پاسخ دقیقی برای اتخاذ این تصمیم ارائه نکرده است. البته این خودرو نیز هنوز معرفی نشده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسل جدید هایلوکس در دسترس نیست.

هاچ بک کاملا جدید تویوتا پریوس در سال ۲۰۱۵ رونمایی خواهد شد اما تا قبل از پایان سال وارد نمایندگی های فروش استرالیا نمی شود.

گمان می رود این خودرو دارای نیرومحرکه هیبریدی انتخابی، میزان مصرف سوخت کم تر و تمرکز بیش تر بر ایرودینامیک باشد.

بلبرینگ سجاد نمایندگی انحصاری بلبرینگ داس لاجر آلمان

بلبرینگ داس لاجر تولید کننده انواع بلبرینگ خودرویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.