ایلان ماسک از سیستم شارژ شبیه به مار می‌گوید!

تسلا - tesla

بلببرینگ

ایلان ماسک رییس تسلا موتورز می‌گوید که شرکتش در حال کار بر روی سیستم شارژ اتوماتیکی است که مانند یک مار فلزی از دیوار بیرون می‌آید و به سمت پلاگ شارژ خودرو حرکت می‌کند.

ایلان ماسک امروز نیز به توییتر بازگشت تا ثابت کند مردی از آینده است.

ایلان ماسک، رییس کمپانی تسلاموتورز در توییتر اعلام کرد که این کمپانی در حال کار بر روی سیستم شارژ جدیدی است که می‌تواند از دیوار بیرون بیاید “مانند یک مار فلزی” راه خود را به سمت پلاگ شارژ خودروهای مدل S پیش بگیرد.

وی افزوده که این سیستم با تمامی خودرروهای مدل S این کمپانی سازگار خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم قرار است در خانه‌ها نصب شود و یا ایستگاه‌های سوپرشارژینگ این کمپانی نیز به چنین سیستمی مجهز خواهند شد.

ماسک یک بار در اکتبر و در زمان معرفی خودروی Model S P85D به شوخی از علاقه خود به چنین سیستمی سخن گفته بود.

تسلا در مراسم اکتبر همچنین در مورد سیستم سخت افزاری بدون راننده خود نیز صحبت کرد. بخشی از این سیستم، حالتی بود که یک خودروی تسلا پس از پیاده کردن راننده، بتواند راه خود را به سمت گاراژ را پیش بگیرد و درب اتوماتیک آن نیز بخشی از فرآیند شارژینگ اتوماتیک باشد. اما به نظر سیستم جدید با خودروهای کنونی متناسب خواهد بود که صاحب درهای اتوماتیک نمی‌باشند.

البته شاید عبارت “در حال کار هستیم” لزوما به معنای عرضه این سیستم نباشد، ولی سابقه ایلان ماسک نشان می‌دهد که تنها در صورت اطمینان از تولید محصولی آن را در توییتر اعلام می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.