محدود کردن واردات خودرو به شرط نظارت مستمر رانت ایجاد نمی کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:بخشنامه جدید دولت مبنی بر محدود کردن واردات خودرو به شرط نظارت‌های مستمر وزارت صنعت برکار نمایندگی های وارد کننده از ایجاد رانت و انحصار جلو گیری خواهد کرد.

داریوش اسماعیلی در گفت وگو با «عصرخودرو» گفت:اینکه این روزها مطرح می شود  واردات خودروهای  تنها از طریق نمایندگی‌های رسمی یا ارائه گواهی رسمی ارایه خدمات از این نمایندگی‌های مجازباعث ایحاد انحصار دراین بازار خواهد شد باید توجه داشت با وجود ۳۵ شرکت  نمایندگی مجاز نباید نگران ایجاد رانت و انحصار بود.

نماینده مردم سروستان وخرامه درمجلس شورای اسلامی افزود:ساماندهی واردکنندگان باعث نظارت بیشترمسئولان ذیربط شده ودرکل،جنبه های مثبتی دارد و قطعا بخشنامه  جدید دولت می تواند بازار واردات خودرو را که چند سالی است که با مشکلاتی رو به رو شده را به نفع مصرکننده نظم دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد:هر چند برخی منتقدان ازاین اقدام وزارت صنعت به عنوان ایجاد نوعی دیگر از انحصار نام می‌برند اما این اقدام به شرطی نظارت‌های مستمر بر کار این شرکت‌ ها انجام شود مثبت است چراکه می‌تواند کیفیت ارائه خدمات را به مشتریان خودروهای وارداتی بالاببرد.

بلبرینگ سجاد نمایندگی انحصاری بلبرینگ داس لاجر آلمان

بلبرینگ داس لاجر تولید کننده انواع بلبرینگ خودرویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.