پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت فرارسیدن سال نو و تشریح سیاست کلی بازرگانی سجاد

سلام و سال نو مبارک.

سالی پر از روزهای خوب، زیبا و سرشار از موفقیت سپری ‌شد و سالی خوبتر و زیباتر و پر از کامیابی، پیش‌رویمان است. انشاالله سال گذشته از آن رو زیبا و خوب بود که به لطف خداوند؛ دوستان، همراهان، همکاران و مشتریانی خوب از سراسر میهن اسلامی‌مان ایران به ما پیوستند یا در کنارمان ماندند. و از آن رو سالی زیباتر و پر از کامیابی‌های روزافزون پیش رویمان است که در تلاشیم بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای «برند داس‌لاجر» در ایران باشیم.

و نیک می‌‌دانیم که « ‌‌داس لاجر» بر ۳ موضوع اساسی تاکید دارد و بر اجرای آن افتخار می‌کند: «کیفیت عالی» ، « قیمت مناسب» و «حمایت و پشتیبانی پس از فروش» . بازرگانی سجاد بر این امید است که بتواند با فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه قطعات باکیفیت در بخش‌های مختلف صنعت کشور، گامی مثبت در پیشبرد اهداف اقتصاد خرد وکلان برداشته و در رونق اقتصادی جامعه صنعتی سهیم باشد. بدون شک، این مهم بدون یاری صنعت‌گران محقق نخواهد شد و ما دست همکاری صمیمانه تمام صنعت‌پیشه‌گان کشور را به گرمی می‌فشاریم تا بتوانیم بیش از پیش در راستای خدمتگزاری به صنعت کشور موفق باشیم.

از خبرهای خوب برای سال نو، برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای اعضای خانواده بزرگ بازرگانی سجاد در سراسر ایران اسلامی است. آموزش از نگاه‌‌ ما بسیار ارزشمند است و راهکارهای خوبی برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم. از خداوند منان که همه نیکی‌ها و موفقیت از اوست، کامیابی و شکوفایی شما را در تمام زمینه‌ها در سال پیش‌رو خواهانم.