هیوندای آسمانخراش می‌سازد

بلبرینگ داس لاجر

بلبرینگ داس لاجر

بزرگ‌ترین گروه خودروسازی کره جنوبی قصد دارد یک برج ۵۷۱ متری در سئول بسازد که بلندترین آسمانخراش این کشور خواهد بود.

هیوندای موتور گروپ قصد دارد در محلی که سپتامبر گذشته خریداری کرد، یک برج دوقلو بسازد که شامل دفاتر، یک مرکز گردهمایی و یک هتل خواهد بود.

دولت کلانشهر سئول در بیانیه ای اعلام کرد این شهر پیش از اینکه موافقتش را برای شروع ساخت اعلام کند، برنامه مذکور را به طور کامل مورد بازبینی قرار می‌دهد.

غول‌های کره جنوبی مانند گروه هیوندای که به صورت خانوادگی اداره می‌شوند، در شرایطی که در رهبری خود با تغییر نسل روبرو هستند، در رقابت برای ساخت پروژه‌های بزرگ هستند.

با اینهمه تحلیلگران بر این باورند در شرایطی که قیمت‌های سهام بهبود نیافته است، اعلام ساخت بلندترین آسمانخراش کره جنوبی باعث می‌شود بازار این نگرانی را پیدا کند که این گروه ممکن است هزینه بیشتری از میزان اعلام شده برای ساخت این محل صرف کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گروه هیوندای که شامل کیاموتورز و هیوندای موبیس است سپتامبر سال گذشته با پیشنهاد ۱۰ میلیارد دلاری برای زمینی متعلق به شرکت نیروی کره که سه برابر ارزش زمین مذکور بود، برنده مزایده خرید آن شد.

قیمت سهام این شرکت پس از انتقاد سرمایه گذاران نسبت به پول اضافی که هیوندای برای خرید زمین پیشنهاد کرد، دچار ریزش شد و هیوندای و کیا را وادار کرد اقدام به بازخرید سهام کرده و میزان سود سهامشان را افزایش دهند.

این زمین در منطقه گران قیمت گانگنام سئول قرار دارد و مجاور فروشگاه COEX است که بزرگترین مرکز خرید زیرزمینی آسیا عنوان شده است.

هیوندای پیش بینی کرده است که ساخت این آسمانخراش تا سال ۲۰۲۰ کامل می‌شود.

بلبرینگ سجاد نمایندگی انحصاری بلبرینگ داس لاجر آلمان

بلبرینگ داس لاجر تولید کننده انواع بلبرینگ خودرویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.