جریمه ۳٫۵ میلیون دلاری فراری

بلبرینگ داس لاجر

بلبرینگ داس لاجر

دولت آمریکا فراری را به دلیل کوتاهی در گزارش سریع شکایات مشتریان، صدمات و مشکلات مربوط به خودروهایش به رگولاتورهای این کشور، ۳٫۵ میلیون دلار جریمه کرد.

این بزرگترین جریمه ای است که تاکنون علیه یک خودروساز در آمریکا تعیین شده است.

سه کشته مربوط به خودروهای معیوب فراری که هرگز به سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا گزارش نشدند از جمله تخلفات این خودروساز بوده است.

این سازمان اعلام کرد فراری از سال ۲۰۱۱ گزارش‌های هشدار اولیه را که از سوی دولت آمریکا برای پیگیری تناوب و شدت مشکلات ایمنی خودرو الزامی شده، ارایه نکرده است. علاوه بر جریمه، این خودروساز لوکس ایتالیایی موافقت کرد کارمندانش در آمریکا را در مورد مقررات آموزش دهد و مستندات موجود در مورد حوادث روی داده را به رگولاتورها تحویل دهد.

دو سناتور آمریکایی در نامه ای به این رگولاتور به عدم وجود اطلاعات هشدار اولیه از سوی فراری اشاره کرده بودند.

تحت قانونی که در سال ۲۰۰۰ در آمریکا تصویب شد، خودروسازان ملزم هستند گزارش‌های مربوط به شکایات مشتری، تعمیرات گارانتی، صدمات و مرگ‌ها در هر سه ماهه را گزارش کند و این گزارش‌ها باید اطلاعات لازم را برای تشخیص مشکلات ایمنی فراهم کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فراری که برای حفظ جذابیت خاص برند خود سقف تولیدش را به حدود هفت هزار خودرو در سال محدود کرده است، زمانی از مقررات گزارش دهی معاف بود با اینهمه همه خودروسازان باید مرگ‌های مربوط به مشکلات ایمنی خودروهایشان را گزارش کنند.

کریستا فلورین، مدیر ارتباطات آمریکای فراری در بیانیه‌ای اظهار کرد: این شرکت با اذعان بر کوتاهی غیرعمدی در عمل به مقررات سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا، با پرداخت جریمه موافقت کرد.

فیات کرایسلر اتوموبیل که شرکت مادر فراری است، هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد این شرکت را مستقل کند.

فراری در سه ماهه سوم سال جاری میلاد ۸۹ میلیون یورو (۱۱۱ میلیون دلار) درآمد ناخالص داشت که حاشیه سود این شرکت را ۱۳٫۴ درصد کرد.

بلبرینگ سجاد نمایندگی انحصاری بلبرینگ داس لاجر آلمان

بلبرینگ داس لاجر تولید کننده انواع بلبرینگ خودرویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.