پیش‌فروش سایپا ۲۳۲ در ماه جاری

بلبرینگ داس لاجر

بلبرینگ داس لاجر

مدیر عامل سایپا از پیش‌فروش سایپا ۲۳۲ در ماه جاری یا اسفند ماه خبر داد و گفت: این خودرو بر روی پلت‌فرم ایکس۲۰۰ تولید می‌شود.

سعید مدنی در مراسم امضای تفاهمنامه شرکت سایپا و سازمان تاکسیرانی، اظهار داشت: روند تولید تیبا رو به افزایش است و این خودرو کم‌کم جایگزین پراید خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تولید سایپا ۲۳۲ بر روی پلت‌فرم ایکس۲۰۰ آغاز شده و پیش‌فروش این خودرو در ماه جاری یا اسفند ماه انجام خواهد شد.

مدنی تصریح کرد: تولید آریو نیز آغاز شده و بعد از یک سال به تولید انبوه خواهد رسید که امیدواریم شاهد عرضه این خودرو و سایپا ۲۳۲ در ناوگان تاکسیرانی باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه توسعه محصول در سایپا قصد داریم در نوسازی حمل‌ و نقل شهری با سازمان تاکسیرانی همکاری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: مصرف سوخت پایین و قیمت ارزان قطعات از جمله ویژگی‌های محصولات سایپا است که در حال مذاکره برای دریافت تأییدیه مراجع ذیربط جهت عرضه محصولات سایپا در ناوگان حمل‌ و نقل شهری هستیم.

میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی نیز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی تهران در حال تردد هستند، گفت: تاریخ تولید برخی از این خودروها به بیش از ۱۰ سال پیش برمی‌گردد که باید برای نوسازی آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲۰۰ دستگاه سمند EF7 پایه گازسوز مدل ۹۳ جایگزین خودروهای فرسوده شهر تهران شده‌اند، گفت: این رقم تا پایان سال به ۴ هزار دستگاه خواهد رسید که در کاهش آلودگی هوا تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، تولید ذرات آلاینده در هوا بیش از ۸ تن کاهش می‌یابد و در مصرف بنزین بیش از ۱۲ میلیون لیتر صرفه‌جویی خواهد شد.

مظفر تصریح کرد: عرضه خودروهای هیبریدی به منظور کاهش آلودگی هوا را در دستور کار داریم و به خودروسازان داخلی پیشنهاد می‌کنیم تا با تولید خودروهای هیبریدی، در بازار تاکسی‌های با تکنولوژی هیبرید حضور داشته باشند.

وی افزود: در سال ۹۴ به ازای تولید هر خودروی هیبریدی که به ناوگان تاکسیرانی کشور وارد شود، ۶۰ میلیون تومان وام با سود ۱۵ درصد از طریق بانک شهر پرداخت خواهیم کرد.

بلبرینگ سجاد نمایندگی انحصاری بلبرینگ داس لاجر آلمان

بلبرینگ داس لاجر تولید کننده انواع بلبرینگ خودرویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.