رکود بازار رنو فرانسه در ایران

 

بلبرینگ داس لاجر

بلبرینگ داس لاجر

فروش رنو فرانسه به ایران در نوامبر ۲۰۱۴ نسبت به ماه قبل از آن کمتر از یک سوم شد و به ۷۸۰ دستگاه رسید که کمترین رقم فروش ماهانه رنو به ایران در سال ۲۰۱۴ است.

شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در ۱۱ ماه نخست سال‌جاری میلادی ۲۸ هزار و ۷۸۰ دستگاه از محصولات خود را به بازار ایران عرضه کرده است.

فروش رنو به ایران در ۱۱ ماه نخست سال‌جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۱۶ درصدی داشته است. رنو در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۳ بالغ‌بر ۳۴ هزار و ۱۸۲دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود.

روند نزولی فروش این شرکت فرانسوی به ایران که در پی تحریم ها آغاز شده بود با وجود اجرایی شدن توافق موقت هسته ای از ابتدای سال ۲۰۱۴ ادامه پیدا کرده است. لغو تحریم خودرویی ایران یکی از امتیازاتی بود که طرف غربی در این توافق به ایران داد اما به دلیل حفظ تحریم بانکی، تحول مهمی در زمینه مبادلات خودرویی ایران پدید نیامد.

بر اساس این گزارش در یازدهمین ماه سال جاری میلادی فروش رنو به ایران نسبت به مدت مشابه سال قبل به کمتر از نصف رسیده است. رنو در نوامبر سال میلادی گذشته ۱۶۰۰ دستگاه خودرو روانه بازار ایران کرده بود اما این رقم در نوامبر امسال به ۷۸۰ دستگاه رسیده است.

فروش رنو به ایران در نوامبر ۲۰۱۴ کمترین رقم فروش ماهانه رنو به ایران در سال ۲۰۱۴ بوده است. رنو در ماه پیش از آن(اکتبر) ۲۶۰۰ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود که بدین ترتیب فروش این شرکت به ایران در نوامبر نسبت به ماه قبل از آن به کمتر از یک سوم رسیده است.

فروش ماهانه رنو به ایران در ماه‌های ژانویه، فوریه، مارس، آوریل، می، ژوئن، جولای،اوت، سپتامبر، اکتبر و نوامبر ۲۰۱۴ به ترتیب ۱۵۰۰، ۱۶۵۰ ، ۲۵۰۰، ۲۱۵۰، ۳۲۸۰، ۴۵۰۰، ۴۱۲۰، ۳۱۰۰ ، ۲۶۰۰، ۲۶۰۰ و ۷۸۰ دستگاه اعلام شده است.

کل فروش رنو به ایران در سال ۲۰۱۳ بالغ‌بر ۳۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۶۴ درصدی داشت. رنو در سال ۲۰۱۲ بالغ‌بر ۱۰۰ هزار و ۷۸۳ دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت. این شرکت فرانسوی در سال ۲۰۱۱ بالغ‌بر ۹۳ هزار و ۶۲۶ دستگاه خودرو در ایران به فروش رسانده بود.

خودروی لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال۹۰ و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور تولید می‌شود

بلبرینگ سجاد نمایندگی انحصاری بلبرینگ داس لاجر آلمان

بلبرینگ داس لاجر تولید کننده انواع بلبرینگ خودرویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.