دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی از صاحبان شرکت داس‌لاجر آلمان برای راه‌اندازی کارخانه بلبرینگ در آذربایجان شرقی

IMG_3425

پس از حضور موفقیت‌آمیز نمایندگی داس لاجر در نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات یدکی اتفاق افتاد:

دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی از صاحبان شرکت داس‌لاجر آلمان

برای راه‌اندازی کارخانه بلبرینگ در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی از مدیران شرکت بلبرینگ سازی داس لاجر خواست تا نسبت به راه‌اندازی کارخانه تولید بلبرینگ در شهر تبریز یا منطقه آزاد ارس اقدام کنند.

پس از حضور موفقیت‌آمیز بازرگانی سجاد به عنوان نماینده انحصاری محصولات  داس لاجر آلمان در ایران در هجدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز، آقای «هارون آدی گوزل» سرمایه‌گذار و مدیرعامل کارخانه داس لاجر و نیز علی سجاد باقری مدیرعامل بازرگانی سجاد با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

دکتر اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه راه اندازی این کارخانه می‌تواند به برآورده شدن اهداف مدیریت استان در اشتغال و کارآفرینی کمک کند، اظهار داشت: آذربایجان شرقی ظرفیت بالقوه و بالفعل  بسیاری در بخش صنعت دارد که می‌توان آنها را با کمک سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی توسعه داد .

استاندار آذربایجان شرقی حمایت از سرمایه‌گذاری را گامی در جهت توسعه استان خواند و گفت: استانداری آذربایجان شرقی به عنوان حامی و هماهنگ کننده کارها در کنار داس لاجر به عنوان سرمایه گذار و بازرگانی سجاد به عنوان نماینده آن در کشور و استان خواهد بود.

جبارزاده با اشاره به اینکه حضور هیئت‌های مختلف اقتصادی از کشورهای مختلف در استان نشان می‌دهد که آذربایجان شرقی ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را دارد، ادامه داد: با توجه به سابقه تبریز در حوزه صنعت خودرو به ویژه قطعه‌سازی، راه اندازی کارخانه تولیدات بلبرینگ در این شهر و استان می‌تواند چشم‌انداز روشنی را در جهت تحقق تبدیل تبریز به قطب صنعت خودروسازی کشور بیافریند.

سرمایه گذار و مدیرعامل کارخانه بلبرینگ‌سازی داس لاجر آلمان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی نسبت به  راه‌اندازی کارخانه در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: داس لاجر در کشورهای آلمان ، رومانی و ترکیه،  کارخانه تولید و مونتاژ بلبرینگ را دارد و با توجه به نقاط قوت ایران و شناخت خوب مشتریان از محصولات با کیفیت ،  راه اندازی این کارخانه در آذربایجان شرقی باعث افتخار مجموعه داس لاجر خواهد بود.

«هارون آدی گوزل» یادآور شد: وجود وجوه اشتراک فراوان فرهنگی، دینی و سیاسی دو کشور ترکیه و ایران، می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های اقتصادی بسیار موفق فی‌مابین شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های اقتصادی ایران شایسته حضور بهترین‌ها از سراسر جهان را دارد، عملکرد شرکت بازرگانی سجاد به عنوان نماینده انحصاری داس لاجر در ایران در راستای معرفی شایسته محصولات شرکت به مدیران و کارشناسان کارخانجات عظیم، خودرو سازان، متخصصان و فروشندگان را قابل تقدیر ارزیابی کرد.

همچنین در این دیدار علی سجاد باقری ، مدیر عامل بازرگانی سجاد از آقای استاندار به دلیل فراهم  کردن این ملاقات و حمایت های بی دیغ ایشان از تو سعه صنعت استان تقدیر و تشکر نمود.

IMG_8942

کیفیت بالا دلیل رضایت مشتریان از محصولات داس لاجر

مدیرعامل بازرگانی سجاد، کیفیت بالا را دلیل رضایت مردم و مشتریان از محصولات خوب داس لاجر در ایران دانست و گفت: این بازرگانی توانسته است در تمام  محصولات خود بالاترین کیفیت و طراحی را که ناشی از تکنولوزی برتر صنعت اروپایی است ارایه داده و در طول فعالیت خود اعتماد مشتریان و خریداران را جلب کند.

علی سجاد باقری با اشاره به سابقه توزیع محصولات داس لاجر در ایران، کیفیت بالا، تضمین و قیمت مناسب را سه عامل موفقیت و استقبال خوب از این محصولات در میان خریداران ایرانی ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازرگانی سجاد از ابتدا با این هدف نسبت به دریافت نمایندگی محصولات برند خوب اروپایی اقدام کرد تا بتواند در ادامه کارخانه تولید محصولات داس لاجر را در ایران راه اندازی کند.

IMG_8896

دریافت ۳ لوح استاندارد برای محصولات داس لاجر

محصولات بلبرینگ  داس لاجر آلمان همچنین  مفتخر به دریافت استانداردهای جدید در زمینه محصولات خود شده است.

تصاویر این استاندار ها ضمیمه گزارش می باشد .

IMG_2116

 

حضور پر رنگ داس لاجر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در تبریز

بازرگانی سجاد به عنوان نماینده انحصاری داس لاجر آلمان در ایران حضور پر رنگ و چشمگیری در هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران- تبریز داشت.

علاوه بر حضور قدرتمند داس لاجر در هجدهمین دوره نمایشگاه، بازرگانی سجاد از ابزارهای مختلف همچون تبلیغات محیطی و رسانه‌ها به خوبی برای معرفی محصولات این شرکت بهره‌مند شده بود.

غرفه نمایندگی محصولات داس لاجر در این نمایشگاه پر رونق و سرشار از حضور افرادی  از اصناف و اقشار مختلف بود. تولیدکنندگان خودرو، تولید کنندگان سیمان و فولاد، فروشندگان قطعات یدکی، تعمیرکاران، ابزار فروشان و مردم ، بازدیدکنندگان حاضر در غرفه بازرگانی سجاد، نماینده داس لاجر در ایران را تشکیل می‌دادند.

IMG_8930

گفتگوی رودروی مشتریان داس لاجر با سرمایه‌گذار و مدیرعامل کارخانه داس لاجر آلمان

آقای «هارون آدی گوزل» سرمایه‌گذار و مدیرعامل کارخانه داس لاجر آلمان و «سلیم تانیل» مدیر فروش این مجموعه در کنار آقای علی سجاد باقری مدیر بازرگانی سجاد نماینده انحصاری داس لاجر در ایران در طول مدت نمایشگاه در غرفه نمایندگی داس لاجر پاسخگوی سوالات مشتریان این محصولات بودند.

در این گفتگوهای متعدد با اشاره به گارانتی محصولات شرکت، بر جنبه‌های مثبت محصولات داس لاجر همچون قیمت مناسب، کیفیت عالی و در نظر گرفتن دقیق نکات فنی تاکید شد.

بازرگانی سجاد به عنوان نماینده محصولات داس لاجر در ایران در طول  فعالیت خود در زمینه‌های خودرو و صنعت از تمامی ظرفیت‌های خود بهره برده و تضمین کیفیت محصولاتش منجر شده تا کنون هیچ‌گونه شکایت یا مشکلی از سوی مصرف کنندگان انجام نگیرد.

IMG_8864

بازدید چهره‌های شاخص آذربایجان‌شرقی از غرفه داس لاجر در نمایشگاه خودرو

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنععت خودرو و قطعات یدکی ایران-تبریز علاوه بر خریداران و متخصصان این صنعت مهمانان دیگری نیز از میان چهره‌های اجرایی و قانون‌گذار نیز داشت.

دکتر مجید شهرتی فر فرماندار تبریز در دیدار با مدیران و سرمایه‌گذاران داس لاجر و بازرگانی سجاد نماینده این محصولات در ایران، با اشاره به نقش خودرو در توسعه صنعت بر لزوم حمایت از کیفی سازی در محصولات خودرویی تاکید کرد و گفت: محصولات شرکت‌هایی همچون داس لاجر با کیفیت و قیمت مناسبشان می‌توانند به رونق بازار محصولات خودرویی کشور کمک کنند. شهرتی فر همچنین از اعلام آمادگی فرمانداری تبریز برای رفع مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذارانی همچون نمایندگی داس لاجر خبر داد.

علیرضا منادی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نیز طی بازدیدی کهبا همراهی مهندس ماهوتی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز  از غرفه نمایندگی محصولات داس لاجر در نمایشگاه خودرو داشت، با اشاره به نقش تبریز در صنعت کشور به ویژه خودرو تصریح کرد: راه اندازی و فعالیت شرکت‌های مختلف در کنار صنایع قدیمی‌تر می‌تواند منجر به رونق هرچه بیشتر صنعت خودرویی منطقه و کشور و در نتیجه افزایش کیفیت در نتیجه ایجاد رقابت شود.

منادی فعالیت بازرگانی سجاد به عنوان نماینده تولیدات محصولات بلبرینگ سازی داس لاجر آلمان را در تبریز بسیار خوب و در بهبود کیفیت قطعات خودرویی اثرگذار ارزیابی کرد.

Das-lager _ز___د_ر_ز_ê_____د___î

مدیران داس لاجر آلمان و بازرگانی سجاد نماینده این محصولات در ایران طی این نمایشگاه، دیداری نیز با مهندس ابراهیمی مدیر عامل و مهندس نجفی مدیرعامل شرکت تامین قطعات تراکتورسازی ایران – تبریز ، مهندس محمد زاده مدیر عامل و مهندس مشیری قایم مقام معاونت بازرگانی  شرکت نیرو محرکه  داشتند. در این دیدارها  مذاکراتی در راستای ادامه همکاری‌های مشترک و چگونگی بررسی و آزمایش نمونه‌های جدید انجام گرفت.

با توجه به حضور گروه صنعتی ایران خودرو با شرکت‌های وابسته مانند ساپکو، ایساکو، آپکو و ایران خودرو دیزل در این نمایشگاه، فرصتی برای دیدار مشترک با مدیران این مجموعه و داس لاجر و بررسی زمینه‌های همکاری انجام گرفت.

IMG_5023

یادآور می‌شود، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران – تبریز ۲۳ تا ۲۵ مهر ماه ۹۳ در ۶ سالن نمایشی مسقف و فضای باز در مساحتی بالغ بر ۲۷ هزار متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شد که نمایندگانی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، مازندران، یزد، مرکزی، زنجان، قزوین و قم و از کشورهای ترکیه، آلمان، انگلستان، چین، کره‌جنوبی، تایوان، بلاروس و ژاپن در آن شرکت یافته بودند. این شرکت‌ها و فعالان صنعتی در قالب نمایندگی در زمینه انواع خودروهای سواری و سنگین، دستگاه‌های تعمیرگاهی، روغن موتور، فیلتر، انواع قطعات یدکی خودرو، انواع کمپرسور، باتری خودرو، پیستون، سیستم‌های الکتریکی، و ایمنی خودرو، لیفتراک، انواع تایر، ماشین آلات راهسازی و ساختمانی، کامیون  و قطعات فولادی در این نمایشگاه حضور داشتند.

IMG_8881

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.