حضور بازرگانی سجاد نماینده انحصاری محصولات داس‌لاجر در ایران در نمایشگاه خودرو تبریز

 

بلبرینگ, رولبرینگ, داس لاجر, انواع بلبرینگ

بلبرینگ, رولبرینگ, داس لاجر, انواع بلبرینگ

کیفیت، تضمین و قیمت سه عامل استقبال خوب از محصولات داس لاجر

مدیرعامل بازرگانی سجاد از حضور این شرکت به عنوان نماینده انحصاری محصولات داس‌لاجر آلمان در کشورمان، در نمایشگاه خودرو تبریز خبر داد.

علی سجاد باقری با اشاره به سابقه یک و نیم ساله توزیع محصولات داس لاجر در ایران، کیفیت بالا، تضمین و قیمت مناسب را سه عامل موفقیت و استقبال خوب از این محصولات در میان خریداران ایرانی ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در مدت کوتاه فعالیت نمایندگی داس لاجر در ایران، بازرگانی سجاد دومین حضور خود در نمایشگاه خودرو را تجربه می‌کند، یادآور شد: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی از ۲۲ تا ۲۵ مهر ماه در تبریز برگزار می‌شود.

باقری خاطرنشان کرد: بازرگانی سجاد نماینده محصولات داس لاجر، در این نمایشگاه میزبان صنعتگران و تولید کنندگان خودرو و قطعات خودرو ، فروشندگان ابزارآلات ، قطعات و لوازم یدکی خودرو از سراسر کشور به ویژه شهرهای اصفهان، مشهد، تهران و تبریز خواهد بود.

مدیرعامل بازرگانی سجاد ، نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز را فرصتی برای معرفی بیش از پیش محصولات داس لاجر به عنوان بهترین‌های صنعت بلبرینگ به مخاطبان و گروه هدف دانست.

علی سجاد باقری تصریح کرد: این بازرگانی توانسته است در تک تک محصولات خود بالاترین کیفیت و طراحی را که ناشی از تکنولوزی برتر صنعت اروپایی است ارایه داده و در فعالیت یک و نیم سال خود اعتماد مشتریان و خریداران را جلب کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.